Projekt 1

Det första projektet kommer att gå till som följande:

Jag kommer att under en veckan tid följa Sofie Fahrmans blogg på Aftobladet.
Hon fotar dagligen "dagens outfit", alltså det hon har på sig under dagen.
Min uppgift är att imitera hennes outfit med hjälp av det som jag har i min garderob.
Ingenting nytt får köpas av mig till detta projekt.

Varför göra detta?

Jo!

Modebloggar handlar om att köpa, köpa, köpa!
Dessa blogg-tjejer ger sina åsikter om vad som är inne just nu...sen springer alla och köper dessa plagg.

Därför ska jag nu se efter om det är så att man lika gärna kan använda det man har i sin egen garderob, för att få den "hetaste" Sofie Fahrman looken :)

Detta uppdrag startar imorgon lördagen den 20/3- 2010, och pågår i en vecka!
Endast det jag just NU har i min garderob får användas.


Detta har jag att välja på







Kommentarer
Postat av: Angelica F

Hej Charlie! Gud så fin, välordnad och välvikt garderob du har! Inspirerande bara den :) Lycka till med bloggen och alla outfits! / Angelica

2010-03-19 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0