Efter 10

Äntligen ett intressant och lättsamt tema på "Efter 10" på Tv4.
Nämligen sex och sexleksaker

Annars handlar detta program alltid om människor som inte kan få barn,
människor som har cancer, personer som sitter i fängelse, barn som har downs syndrom etc etc

Och precis den dag då det är ett kul ämne, så ska jag åka till skolan och redovisa, haha typsikt
Kanske borde ha lite roligare temat i detta program lite oftare...

Men jag och Johanna har en riktigt tjusig power point idag :)




Kommentarer
Postat av: sophia

hahaha! Jag hoppas att denna bild är med i er powerpoint? :P

2010-03-24 @ 14:05:29
Postat av: Anonym

gulligt att du inspireras av Alex Schulmans blogg. Ett tips dock; ändra lite mer i inlägget så att det inte blir allt för uppenbart ;)

2010-04-21 @ 00:26:45
Postat av: Charlotte

Till Anonym: På vilket sätt skulle mitt inlägg påminna om Schulmans?

2010-04-21 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0