No mercy!

När man går till 1.ans buss på väg från min mamma är det mycket viktigt att man aktar sig för 2 följande saker:

1) Det stora hålet i vägen utanför porten till följd av ett vägarbete

2) Fiskmåsen!!!

Denna fågel är icke att leka med...han är helt galen!!!
Han sitter på sin smala skorsten vid skolan och blickar ut över vägen efter potentiella offer att anfalla.
När han har ett byte i sikte tar han sats och flyger ifrån sitt tillhåll och cirkulerar runt varelsen med häftiga rörelser.
Det spelar ingenroll om varelsen är en hund,katt eller människa.
Denna fågel visar ingen hänsyn!

Det hela har gått så långt så att människor (bla min mamma) har blivit atackerade av denna fågels näbb och börjat blöda...

Jag sprang viftandes förbi skolan med min tunga datorväska över huvudet nyss...
Hoppas ingen såg mig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0