Kärt återbesök!

Idag tog jag en sväng förbi denna ståtliga byggnad...



Har tagit 194 fotografier idag, så det är lite svårt att välja ut vad jag ska presentera på bloggen.
Idag fortsatte jag i den kulturella andan och besökte två museum; Museum of London (som inte var någon höjdare) och National Gallery. På det senast nämnda muséet fick man inte fotografera, men jag smyg fotade lite...kunde inte låta bli när jag såg dessa tavlor;)

Monet


Van Gogh's solrosor


Hittade denna ambassad vid Trafalgar Square :)

Makes me feel like home ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Perry

Woow! coola tavlor! första monet är gryym

2010-07-17 @ 14:01:38
Postat av: Charlotte

Ja det var faktiskt häftigare än vad jag trodde att det skulle vara :)

2010-07-17 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0