Min favorit

Min/mitt favorit:

  • Färg: Vitt (men varierar beroende på vad det gäller)
  • Land: Sverige
  • Sport: Hockey,friidrott och skidskytte ligger bra till ;)
  • Godis: Alla former av saltlakrits
  • Film: The prestige, 21 gram mfl
  • Stad i europa: Stockholm och London
  • Stad utanför europa: Toronto
  • Mat: Kött
  • Djur: Hund
  • Väder: 35 grader och sol
  • Dans: Balett
  • Kläder: Leggins
  • Syssla: Titta på OS
  • Drink: Mojito
  • Kock: Mamma
  • Skådespelare: Christian Bale
  • Skådespelerska: Cate Blanchett
  • Rum: Köket
  • Spel: Rappa Kalja och TP
  • Plats: Stockholms skärgård
  • Dag: Julafton
  • Dessert: Mammas cheescake
  • Bilmärke: Audi
  • Charterresa: Grekland
  • Bok: Och han älskade dem alla (Orginal titel: Kiss the girls)
  • Ämne i gymnasiet: Idrott och Juridik
  • Musik: Allt aukustiskt
  • Låt: Yellow
  • Stadsdel: Vasastan
  • Disneyfilm: Skönheten och odjuret

Favorit vovven Nelson :)

Mors kokkonster


XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

Oj vad många saker du kom på att du gillar.....undrar vad du INTE gillar??

2010-12-08 @ 23:28:39
Postat av: Charlotte

Ja, jag har rätt så bestämda åsikter...

2010-12-08 @ 23:51:36
Postat av: Din idol I

Det måste du ha fått från din mamma.....

2010-12-09 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0