Lucka 19, Detta ångrar jag

Jag är medveten om att min julkalender har vissa problem med sin uppdatering...
Ledsen för det :(
Men nu kör vi stenhårt varje dag fram till jul!

Eftersom att detta är min blogg så bestämmer jag över vad som publiceras, därför kommer jag stryka morgondagens tema och ersätta det med gårdagens nämligen "mitt julpynt". Bara för att jag är nöjd med det i år ;)

Dagens lucka då, detta ångrar jag...

Ojoj, man ångrar ju bara det man inte gjort, brukar man ju säga...
Men det är klart att alla ångrar något de faktiskt gjort.

Jag ångrar speciellt en sak i mitt liv, men det bär jag i mitt eget hjärta och lämnar inte ut här.

Andra saker jag ångrar är att jag valde naturvetenskapligt program i gymnasiet. Vet att jag hade fått mycket bättre snittpoäng om jag gått samhällslinjen.

Men gymnasiet spelar ju ingen större roll nu eftersom att jag kom in på högskolan. Med högskolan kan jag ångra att jag inte lade ner 100% av min energi på studierna. Ett överdrivet "plugghuvud" har jag väl egentligen aldrig haft, och tycker inte heller att det är det viktigaste...IQ eller EQ? Jag föredrar EQ...och det gör de flesta arbetsgivare också ;)

Jag kan faktiskt inte komma på nåt mer spännande än det...Jag ångrar inte så mycket jag gjort helt enkelt, och tur är väl det... :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0