Mitt sista ansvar

Att jag gillar ansvar finns det inga tvivel om. Mitt sista ansvarsområde för 2010 blir efterrättsansvarig för nyårsmiddagen :)

Jag har funderat på lite efterrätter och jag behöver er hjälp!!

Jag presenterar mina förslag och blir superglad om ni vill hjälpa mig och skriva en kort kommentar om vilken efterrätt ni röstar på :)

Citron cheesecake

Ett ganska säkert kort. Gjort denna några gånger förr. Fast då utan citron. Chans att jag lyckas bra = Ganska stor

Champagnesorbet

Aldrig gjort detta förr. Låter syrligt och gott. Chans att jag lyckas bra = Liten



Hallonmoussetårta


Tycker detta låter supergott!! Aldrig gjort förr. Chans att jag lyckas bra = Mycket liten ;)



Nå vad skulle ni helst hugga in på? Låt mig veta...

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

Nr 3 ser svår men god ut....antar du utmaningen??

2010-12-29 @ 22:58:30
Postat av: girre

varför inte en cheesecake.

2010-12-30 @ 12:54:41
Postat av: Charlotte

Jag har bestämt mig för en variant av nummer 3...

2010-12-30 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0