Grattis Jóhanna!

Idag tillägnar jag mitt blogginlägg till min Jóhanna som fyller år :)
Grattis min bästa, vad skulle jag göra utan dig i mitt liv?!?!

Littet pottpurri på Jóhanna!
Vi har varit med om mycket på bara några år....

Bland annat:

Fester på Karlbergs slott

Inflyttningsfester, här på Kvarnbergsplan

Dagar med hårt arbete med C-uppsatsen

Dagar ute på landet (syns på klädvalet)
Förlåt för denna bild, men den får du bjuda på ;)
Den är min favorit...

Dagar med företagsbesök

Massor av krogrundor

och middagar

och i och med det, en del "bakis"dagar

Dagar med nära och kära

Och dagar av super lycka!


Jóhanna, dagar med dig är de bästa dagarna!


Kom hem till Sverige nu :)

Grattis, grattis,grattis!





Kommentarer
Postat av: sophia

Ohhh vad fint <3

2010-08-03 @ 21:39:00
Postat av: sophia

Ohhh vad fint <3

2010-08-03 @ 21:39:25
Postat av: din idol

fina bilder på er tillsammans!! Hälsa henne från mig o gratta!

2010-08-03 @ 21:50:09
Postat av: Johanna

OH du är underbar, tack så mycket kära Charlotte :*

Längtar tills jag kommer tillbaka och vi hittar på mer kul :9 pusss

2010-08-04 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0