Min filosofi

Jag tänkte dela med mig av ett ordspråk som jag själv har kommit på...

Tänker ofta på det här orden, har gjort det till och från i typ ett halvår (Vilket var då ordspråket föddes :)

Det är mycket enkelt, och lyder som följer:

Kan andra så kan jag!


En del viktigpettrar vill kanske påstå att det är möjligt att de kan något som andra inte kan, men det är inte ordspråkets syfte.

Detta är dock inte applicerbart inom alla områden. Man måste ibland inse kalla fakta och vara så pass självkritisk att man inser sina begränsningar. Exempelvis så kommer jag aldrig kunna vinna ett OS-guld i höjdhopp eller bli USA.s president...

Eller?

 


Kommentarer
Postat av: din idol

Det må så vara att du inte blir president i USA,du är och förblir min stora IDOL!

2011-05-12 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0