Finland

Ett land likt Sverige. Men jag har upptäckt lite konstiga/annorlunda saker under mina två dagar...
Det konstigaste tyckte jag var att alla toaletter, oavsett på hotellrummet eller offentliga, har en handdusch installerad. Satt alltid lika undrandes när jag var på ett dassbesök.
Jag funderar över hur man ska använda den? Hur är tanken liksom? Ska man sitta där på toan och tvätta sig efter man utfört sina behov? Nån Finne som kanske kan svara på det?
(Bild från google)
Annars hade jag tre givande dagar på min lilla business trip. Har kommit fram till att jag verkligen har hamnat på rätt företag :)
Jag fick även erbjudandet om att inom en snar framtid följa med in på en riktig operation :) Har alltid velat se hur en operation går till på riktigt, så givetvis ville jag det :D
Sov så gott!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra Charles! Sicken tur att jag bad dig söka tjänsten. Ses imorgon.

2011-03-10 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0