Nåt att göra

Efter att ha slappat i en vecka efter julafton och sen nyårsfirande så var det dags att göra någonting...
Dagens tur bar av till Naturhistoriska muséet...

Utställning om stenar och kristaller. Här var jag inne i en gruva (anpassad för något kortare människor)

Snyggt!


En av utställningarna handlade om människokroppen.
Här testar jag mitt blodtryck. På maskinen stod det att man inte skulle lita på den till 100 %, maskinen kunde inte ge mig ge något resultat...Men jag känner mig levande i allra högsta grad ändå ;)

Här kunde man också testa sin lungkapacitet. Mitt resultat blev något sämre  än detta :(

Jag tycker att alla grejer anpassade för barn är roligast :)

Mammuten hade krymp  i storlek sen förra gången jag var här?!

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

var det ingen nedre åldersgräns på grejerna? (hi hi)

2011-01-03 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0