Facebooks påverkan

Jag hade mitt första "facebook trauma" igår!
Hur ofta skriver man inte grattis till en vän på facebook som fyller år? Det händer typ dagligen, eller iaf flera gånger i veckan.

Igår fyllde ju jag år och såg fram emot att få se hur många som skrev till mig :)
Förra året fick jag ca 40 stycken gratulationer på min födelsedsg...

När jag förväntansfullt loggade in på sidan igår hade 7 st skrivit till mig :S ( Tack så mycket ni som gjorde det :)
Vad har jag gjort för fel under det gångna året som gjorde att mina gratulationer gick från 37 till 7 stycken?

Efter att jag uppgivet suttit och funderat på detta i ca 10 minuter såg jag att jag fyllt i "Don't show my birthday in my profile" ;)

Jag funderar nu på att avsluta mitt Facebook konto eftersom att jag insett att det gör större inverkan på mig än vad jag tdigare trott....



Kommentarer
Postat av: din idol

ha ha ha......jag tror ditt sk ego fick sig en liten törn? Glöm det vi tycker alla så mkt om dig!

2011-01-29 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0