Fantastiska Stockholm en lördag

Stockholm i all ära, jag älskar denna stad, men utbudet at aktiviteter är fruktansvärt krasst och dåligt och ibland funderar jag faktiskt på varför jag bor kvar här...

Lördagen den 5 februari erbjuder staden följande dagsaktiviteter:
  • Flyende sökare, konstutställning på Gotlandsgatan. TRÅKIGT TRAMS
  • Värsta draget, Årstarevyn FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT (Kostar dessutom 140 kr, de borde betala sin publik för att gå dit istället)
  • Raderna emellan oss, Utställning av Helga Steppan på Bondegatan, DÖTRISST
  • Elisabeth Karlsson, en utställning om flygande hundar i rymden, MEN HERRE GUD, VAD ÄR DETTA FÖR PÅHITT?
  • Jag och mitt djur, Fotoutställning av studenter på Nordens fotoskola, KRYSTAT OCH OINTRESSANT TEMA
  • Leva livet, musikal med 80-tals hits på Chinateatern, FÖR 10 000:- SKULLE JAG GÅ
Det roligaste som verkar hända idag är "Hammarbybackens dag" (och det säger ju allt). Gratis skidåknig....för barn upp till 18, så där sprack det ju....
Nej, regeringen, det är dags att vakna upp nu och bistå med lite extra klirr i kassan till kulturrådet så det faktiskt händer lite spännande saker i vår annars fina stad!

Kommentarer
Postat av: din idol

vilken tur att det var så bra schlagerlåtar på lördags kvällen då!hi hi

2011-02-06 @ 01:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0