Mitt liv som Kalla

Sitter just nu och tittar på Erik Segerstedt i programmet "Mitt liv som Hellner"
För er som inte vet vad det är så är det ett experiment som sänds på svt-play och går ut på att artisten Erik under 7 veckor ska leva och träna som elit-skidåkaren Marcus Hellner. Han tränas av Per Elofsson och andra skidexperter för att den 3.e mars ställa upp i en duell. Han kommer då möta en norsk skådespelare (som genomgår samma experiment i Norge) och de kommer duellera under självaste skid-VM :) Spännande!
Tänk om jag kunde få chansen att göra samma sak? Hur bra skulle jag kunna bli på att längdskidor?
Jag har alltid haft tron att det finns massor av saker som man är jätte bra på, men som man inte vet om att man är bra på!
Det skulle ju faktiskt kunna vara så att jag egentligen borde syssla med längdskidor. Jag kanske skulle kunna vinna 2 OS guld. Fast jag vet inte om det! Kan inte SVT göra om detta experiment på en tjej också? Jag ställer upp!
"Mitt liv som Kalla" (Vi har ju faktiskt samma förnamn ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

Oj,det skulle vara spännande att följa!

2011-02-21 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0