Nya tider

Måste tyvärr erkänna att jag har haft lite för lite tid för att kunna blogga som jag gjorde förut...Vilket känns väldigt tråkigt. Älskar ju att skriva!

Därför har jag kommit fram till följande lösning!

Charlottesproject kommer från och med nu att uppdateras en gång/vecka, varje söndag!
Detta för att öka kvalitén på bloggen och för att göra den hållbar även i framtiden:)

Så från och med nu ska ni göra det till en vana att titta in på min blogg varje söndagskväll, eller varför inte på måndag morgon på väg till jobbet eller skolan?

Visst är det härligt med förändringar ;)


Kommentarer
Postat av: din idol

så du reducerat till en ggn per vecka.....hmmmm har stora förväntningar då!!

2011-04-19 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0