My favourite actor :)

Var och tittade på genrepet av "En sommardag" på Dramaten med min vän (och favoritskådespelare) i en av rollerna.
Jag höll på att skratta ihjäl mig när han gjorde entre..pjäsen i övrigt var väldigt allvarlig och melankolisk.
Men den är värd att se för hans fantastiska insats!

Sist jag blev inbjuden till Dramaten spelade Zardasht i "Pygmalion" och gjorde det med bravur!
Här lär han i pjäsen Alexandra Rappaport att dansa. Snyggt!

Här har jag hittat en reklamfilm mad hans medverkan :)

Growyn.com - Tip from Zardasht Rad from Omanovic Production on Vimeo.

 

Håll utkik på bioduken nästa år, där dyker han också upp!

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: din idol

Fantastisk prestation! Framtidens stora stjärna! Knocka Skaargårdarna nu!...please

2010-10-08 @ 19:00:19
Postat av: Charlotte

Ja ellerhur! :)

2010-10-12 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0