Bästa helgen!

Efter 4 underbara dagar, i en av världens bästa städer, är jag nu hemma igen.
Resan blev precis sådär perfekt som jag ville att det skulle bli :)

Ett mysigt frukostställe med ett rikligt utbud av tesorter.



Inne på "Tate Modern", 100 miljoner handgjorda solroskärnor i porslin!
Vem antar den utmaningen?

Londonklassikern :)

Utslagen efter en shoppingdag

På väg till resans höjdpunkt, musikal i West end.
Artig engelskman :)

Tada! Framme...

Musikalen var hur bra som helst, har aldrig sett en kille mer begåvad än han som spelade Billy!

På väg till flygplatsen (nya skorna på)  skönt att få sitta i en taxi och slappa en sekund.

Känns tråkigt att vara tillbaka i Sverige igen. Skillnaden på människor här och i England är så stor. Folk respekterar varandra på ett helt annat sätt och landet känns friare och mer avslappnat. Inte som Sverige, fyllt av lagar och regler om precis allting! Folk är vänligare i vardagen, och trots att gatorna och tunnelbanor jämt är fullproppade av människor så har människorna aldrig svårt att fyra av ett leende. Har någon främling någonsin lett mott dig på T-centralen?

Någon som vill flytta med mig?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jon

Min väska är packad...

2010-10-31 @ 22:57:51
URL: http://www.joinjon.se
Postat av: Vicke

JAG ÄR PÅ LOTTA !!! <3

2010-11-01 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0