Malena och jag :)

Idag fick jag celebert besök på jobbet av Malena Ivarsson.
Syftet med mötet var att jag vill få med henne som programledare i min kommande web-tv produktion om "Kärlek och relationer".

Mötet gick bra och hon var super trevlig!
Måste bara dra i lite trådar och trolla fram lite pengar för att få med henne ;)

Efter mötet var slut gav hon mig sin senaste bok "Lust"


Jag blir så larvigt glad är jag får någonting av någon!
Sken upp som en sol när hon till och med signerade den :)



Man tackar så mycket :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

Grattis och bra jobbat!!

2010-11-22 @ 19:51:55
Postat av: g

det var jättekul. grattis

2010-11-22 @ 23:23:03
Postat av: sophia

Ohh hon är typ min idol, duktig du är!

2010-11-25 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0