Julkalender á la Troberg

Julen närmar sig med stormsteg, vi räknar dagarna, öppnar en lucka i chokladkalendern, köper julklappar, städar och stressar mer än vanligt...

Jag tänkte nu bjuda på en stunds avkoppling i vardagen och bjuda er på "Julkalendern á la Troberg"

Varje dag fram till jul kommer jag följer jag en kalender med förutbestämt tema för dagen där ni kommer kunna läsa intressanta inlägg. Ett för varje dag...

Så här ser det ut

Lucka 01 – Om mig
Lucka 02 – Mina framtidsplaner
Lucka 03 – Mina föräldrar
Lucka 04 – Såhär vill jag bo
Lucka 05 – Vad är kärlek?
Lucka 06 – Min dag
Lucka 07 – Mina vänner
Lucka 08 – Min favorit
Lucka 09 – Min tro
Lucka 10 – Mina rädslor
Lucka 11 – Mina syskon
Lucka 12 – I min handväska
Lucka 13 – Luciaminne
Lucka 14 – Det roligaste jag vet
Lucka 15 – Mina drömmar
Lucka 16 – Mitt mest pinsamma minne
Lucka 17 – Min favoritstad
Lucka 18 – Mitt julpynt
Lucka 19 – Detta ångrar jag
Lucka 20 – Den här månaden
Lucka 21 – Det här upprör mig
Lucka 22 – Det här får mig att må bra
Lucka 23 – Min favoritplats
Lucka 24 – Julaftonspecial

Så se till att hålla er uppdaterade varje dag!



Kommentarer
Postat av: din idol

åhh....spännande ämnen, som jag ser fram emot!! Dessvärre går det ju inte att tjyvkika i denna kalender!

2010-11-30 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0