Dag 1 på Djurö

Så var vi på plats, och pluggpositionerna är intagna. Framför TV.n :)
Internet kommunikationen är dålig, trots våra mobila bredband. Får se om vi står ut med det under morgondagen också.


Morfar kämpar med sina planteringar...vattna blommor med en vattenspruta, känns ambitiöst!



Tillslut fick han kramp i armen....



Den mest relaxade katten i världen, säkert den största också. Väger typ 10 kg! (det framgår ej på bilden dock)



Jag hade ansvar för salladen till middagen idag...detta blev resultatet :)
En sak kan ni vara säkra på: Jag kommer aldrig skapa en matblogg!



Till min stora förskräckelse så hittar jag inte "Donkey Kong" spelet som jag alltid värvar varje gång jag är här ute :S Måste leta ordentligt snart!



Kommentarer
Postat av: Perry

MAffig katt!

Jag kan gästa din blogg med mat? :)

2010-05-09 @ 23:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0