Biokväll

En sen torsdagskväll som denna så kunde jag slita mig från studierna för att se efter om den nya Robin Hood filmen med Russel Crowe kunde slå klassikern "Prince of thieves" med Kevin Costner...?





Så hur lyder min dom?


Den nya filmen
Betyg: CC (av 5 möjliga)

Klassikern
Betyg: CCCC

Russel Crowe i all ära, men nej, inget jag skulle se om...
Vänta tills den kommer på DVD, inte värt pengarna.
Kanske så att man ska ta och gotta sig med en repris på den gamla klassikern till helgen istället?

Hade en trevlig kväll dock! Skönt att komma ut en stund från "plugghålet" som håller på att ta kol på mig...

Kommentarer
Postat av: Din idol

Du är sååååå nostalgisk!

2010-05-14 @ 08:39:25
Postat av: tove lantz

Jag gillar inte tanken på att Robin Hood är otecknad ;o Det skall ju vara tecknat med den lilla söta räven, kaninerna och små figurerna :) Då är de som bäst!

2010-05-14 @ 09:02:56
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0