Lucka 9, Min tro

Min tro går att beskriva väldigt lätt. Jag tror på kärleken. Så länge det finns kärlek i ens liv klarar man allt!
Kärlek finns i många olika former, och underbart är väl det!

Som ett gammalt nordiskt ordspråk säger:

"Kärlek kan förflytta berg"

Ingen klarar sig ensam, man behöver hjälp, stöd och värme på vägen ifrån sina nära och kära.

Vidare tror jag att varje människa skapar sin egen lycka. Man måste våga ha drömmar om vad man vill uppnå i livet, men också se till att drömmarna blir verklighet genom att agera. Ingen annan kommer att förverkliga drömmana åt en!

"Vill man ha någonting gjort, får man göra det själv"



Se till att visa mer kärlek nu!

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

du har så rätt, kunde inte sagt det bättre själv! Kram fr din idol!

2010-12-09 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0