Lucka 7, Mina vänner


"Det finns ingen lycka som går upp

mot glädjen att finna ett hjärta som förstår"


Vad skulle man göra utan sina vänner?
Vem skulle man vara utan sina vänner?

Jag har glädjen att ha många vänner, men också glädjen att ha få vänner som känner mig riktigt, riktigt bra!

På facebook står det att jag har 346 vänner, toppen! Men jag tänkte publicera lite foton på de vänner som jag umgås med och som står mig väldigt nära....En del bilder är nya och en del lite äldre ;)

Jóhanna, Sun och Moa på gamla goda tiden på Kvarnbergsplan

Jag och Sun på min inflyttningsfest på Tumba Torg


Jag och Marcus på min 25-års fest

Sophia och jag på Karlbergs Slott


Bästa kusin Therese. Hon som verkligen kan läsa mig som en öppen bok



Moa och jag på Alias teatern



Jóhanna, jag och Sophia



Jag är så glad att jag har er i mitt liv,
och jag älskar er med hela mitt hjärta!

XOXO

Kommentarer
Postat av: sophia

Ohh, o vi älskar dig <3 <3 <3

2010-12-07 @ 18:27:29
Postat av: din idol

jag med...............

2010-12-07 @ 19:42:12
Postat av: Moi

Och jag älskar dig love, är så glad att du finns i mitt liv! puss

2010-12-08 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0