Lucka 6, Min dag

Har vart ute på äventyr i skärgården utanför Tyresö med min Moa i helgen och bla ätit julbort. Så lucka 4 och 5 får vi helt enkelt hoppa över för att ligga i fas, trots de spännande ämnena :)

Åter till lucka 6, Hur har dagen varit idag då?

Jo!

Idag kom jag ut till Morfar på Djurö/Värmdö. Sitter i skrivande stund i köket och hör brasan knastra samt ljudet från tv.n i vardagsrummet där morfar tittar på kläddesignprogrammet Project runway ;)

Dagen har innehållit snöskottning i moderiktigt klädval!

och efter det en inspektion av min skottning


Skogspromenad i tuff terräng

Ner till världens bästa plats, nämligen bryggan vid Lillsjön :)

Lite fel säsong va?

Även fel tid för detta flygfä som flög omkring i köket (Ja, flög morfar tog livet av den)


Nere vid havet gjorde jag min första snöängel på säkert 10 år. Det syndes på resultatet...mer träning behövs ;)

Väl hemma igen tänkte jag, "fortsätter att skotta en stund"... men det tyckte inte spaden...

Nu väntas middag och hockey :)

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: din idol

åh vad mysigt det ser ut...blir riktigt avis (men kanske inte på skottandet hihi)

2010-12-06 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0