Lucka 21, Det här upprör mig

Ojojoj, var ska jag börja?!?

Det finns så mycket i världen som upprör mig. Saker jag skulle kunna skriva mycket djupt och långt om. Men jag tänker inte skriva ett långt blogginlägg om världssvälten och kriget i Afghanistan och dyl. Det finns det redan så många andra som gör och det är inte så rolig läsning...

Jag skriver istället om vardagssaker som stör mig, utan inbördes ordning ;)

  • Girigt och typiskt svenskt beteende
  • Hysteri i alla former
  • Försenade pendeltåg (Om tunnelbanan eller en buss är sen så är det inte lika farligt)
  • Då man står i kön på ICA eller någonannanstans och de öppnas en ny kassa och alla andra som står bakom en i kön springer dit.
  • Då folk på stan pringer in i min väska så den trillar av axeln.
  • Att förlora (gäller i alla lägen)
  • Östermalmsmänniskor (Brats)
  • Högljudda fjortisar i kollektivtrafik
  • Högljudda fjortisar på alla andra platser än ovanstående
Visst är det väl så att man blir utsatt för nästan samtliga punkter varje dag...tur att jag har så bra tålamod ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

du....tålamod??????.....ha ha ha, det var ju faktiskt ganska vitsigt av dig!!

2010-12-22 @ 00:18:41
Postat av: finasteMawliin

hörru ?`du vet om att de är olagligt att lägga ut bilder på folk som inte vill det va?

Postat av: tönt

inte om du tidigare har publicerat den på internet, läs på mer innan du kommenterar fjortis.

2011-02-03 @ 19:47:49
Postat av: sanna

moget , börjar undra hur många år du är

gå fram till henne och säg de iställe för att sitta på din äckliga blogg och kränka bruden



och de går att anmäla kränkning på internet , läs på lite mer kanske, haha

2011-02-03 @ 21:15:06
Postat av: sanna

moget , börjar undra hur många år du är

gå fram till henne och säg de iställe för att sitta på din äckliga blogg och kränka bruden



och de går att anmäla kränkning på internet , läs på lite mer kanske, haha

2011-02-03 @ 21:15:18
Postat av: emelie johansson

okej, där gick gränsen. hur lågt kan man egentligen sjunka? du skriver ett litet inlägg och lägger ut en bild på malin. jag menar, du mogen är då du? om det är någonting du vill henne så kan du komma fram till henne och inte skriva massor av fjant här på din blogg gumman lilla. väx upp, tack och hej

2011-02-04 @ 20:44:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Finaste Mawliin

de är visst olagligt serru gumman, att puppblisera en bild där du själv inte är med. Går it program så vet mina rättigheter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0