Lucka 2, Mina framtidsplaner

Det finns så mycket jag vill göra, har så många olika planer i mitt huvud...

Mina framtidsplaner den kommande tiden ser ut såhär:

Idag ska jag skicka in mitt CV till mitt drömjobb som jag gör precis vad som helst för att få!
En bild som avslöjar vad jobbet handlar om:


Sedan vill jag köpa min lägenhet här på Tumba Torg när den, förhoppningsvis snart, blir bostadsrätt och sälja den för ett pangpris :)

så jag har råd att köpa mig en ny trevlig lägenhet i Vasastan :)

Kanske en ny sommar i staden jag besökte nu i somras

I framtiden vill jag också ha en ny liten vän som skulle kunna se ut såhär


XOXO



Kommentarer
Postat av: din idol

oj oj oj....många planer! Det är bra, du kommer fixa dom alla förr eller senare!

2010-12-02 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0