Lucka 13, Luciaminne

Mitt luciaminne kommer ifrån år 2002 när jag ställde upp i tävlingen
"Botkyrkas lucia".
Vi var 8 kandidater om denna nobla titel :)

Vi träffades några gånger under december månad för fotografering och sångträning.
Fotografierna lades upp i lokaltidningen och folk fick rösta på vem de ville skulle bli årets lucia.

Min lillebror (som då var 9 år) sa "Jag tror min storasyster vinner, för vi har så stor släkt"

Den 13.e december var det sedan ett storslaget korande i Tumba centrum.
Vem tror ni tog hem det?

Ja, klart jag gjorde ;)

Har febrilt letat efter ett foto på detta, men dessvärre utan resultat :(
Så här såg jag i alla fall ut (utan luciakrona) år 2002

Mörkt hår och pluffsiga kinder ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0