Lucka 1, Om mig

Jobbigt att jag börjar med den svåraste luckan! Vem kan beskriva sig själv? Jag vet hur jag framställer mig i ett CV eller personligt brev till en arbetsgivare. Men hur beskriver man egentligen vem man är? Jag kan säkert skriva ner några klichéaktiga rader som"Humoristisk och glad, gillar överraskningar, fart och fläkt" fast det är ju inte riktigt hur jag är ändå...

Men jag ska göra detta på ett annorlunda sätt. Jag tänker jämföra mig själv med filmer och personligheter från dessa i förhållande till utvalda ord som beskriver en del av hur jag är som person.
  • Stark och envis

  • Rättvis


Oftast på strålande glatt humör!
Men kan ibland bli rätt otålig ;)
(Såhär kan vi nog alla känna)

  • Och ibland lite klumpig


Ja, ta det med en nypa salt, kanske inte den mest seriösa beskrivningen jag gjort om mig själv! Men kul hade jag :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: din idol

Du borde lagt till att du låter andra få vänta på dig.......har ju kollat hela dagen vad lucka 1 skulle innehålla och fick veta det nu,23:00 på kvällen hi hi snacka om att hålla oss på halster! Kul beskrivning iaf!....dvs värd att vänta på!!

2010-12-01 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0