Charlottes new project!

Nu startar mitt nya "project"

Den 25.e maj ställer jag upp i Vår Ruset och kampen om att komma i stark löparform börjar nu...eller snart rättare sagt :)

Innan jag börjar min träning för att nå detta mål ska jag skapa ett strategiskt träningsschema där inget ska lämnas åt slumpen. Jag har vilat mig i form hela vintern och nu är det dags att börja köra! Nån som sprungit detta lopp tidigare och har lite erfarenheter att dela med sig av?

Christina Lindblom, vinnaren av vårruset 2010 sprang på tiden 17min och 30 sek. Undrar hur nära den tiden jag kan komma? Löpning har aldrig riktigt vart min starka sida...men jag har å andra sidan aldrig sprungit ett tävlingslopp! Man taggar ju till när det ska tävlas :)


Vart i ledet kommer jag befinna mig?
Jag tycker att den grönklädda damen ser lite trött ut...
Kanske kan man sno åt sig hennes plats!?

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0