Familjen "Klumpfot"

Vi vet alla om att det i hyreslagen står att man inte får störa sina grannar. Det är vedertaget vett som folk i största allmänhet följer. Vi vet att vi inte ska bygga om i hemmet klockan 23.00 på kvällen och vi vet om att hög musik ej uppskattas. Bryter vi mot detta kan det medföra att störningsjouren rycker in med buller och bång!

Ovanstående är klassikst störande moment som grannar alltid har retat upp sig på.
Jag måste dock höja ett varningens finger för ett nytt störande fenomen som inträffar där jag bor:

Grannar med klumpfötter!!!
De som bor ovanför mig kan inte gå normalt.
Nej, de klampar fram, morgon som kväll, med 1 kg bly i hälen!!!

Jag har för mig själv provat att gå på detta sätt men har tvingast att avbryta experimentet pga att jag (nästan) fått svåra hälsprickor!

Är det någon annan som känner igen detta?

I sådant fall kan jag lugna er med att berätta: DET FINNS HJÄLP!

Gå upp till grannen och bokstavligen kasta ner denna produkt i hans brevlåda
(pris:148 spänn, men det är det värt)


Produktbeskrivning: De uppfriskande substanserna - gör att fötterna blir lätta, "luftiga" och tyngdlösa. En blandning av kastanj, sötväppling, propolis och bovete förbättrar och framkallar ett gott tillstånd för blodkärlen och har bedövande effekt! (PERFEKT!!)
Var skonsam mot Dina "stackars" fötter (och grannar), som måste stå ut med att belastas, mer eller mindre hårt, hela dagarna!


Klicka på länken om du vill beställa: https://www.greenmama.se/uppfriskande-cr%C3%A8me-for-trotta-och-tunga-fotter-p-84-c-130.aspx

XOXO

Kommentarer
Postat av: din idol

ha ha ha du är allt galet rolig du!

2011-02-16 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0