Det här med stjärntecken...

Kan man tro på vad som skrivs eller är det bara hokuspokus??

När jag får tag på en Metro på morgonen läser jag alltid vattumannens horoskop och tänker "Wooow, det här stämmer verkligen, shit vad häftigt"!!! Men om jag sedan läser Vädurens horoskop samma dag så stämmer det lika bra?!?
Man har ju hört att det betyder otur att läsa någon annans horoskop, är det bara för att man inte ska se att alla olika horoskop stämmer lika bra in på en själv??

Jag tänkte nu gå till botten med detta och jämföra de grundläggande dragen i mitt horoskop för att se vilka likheter/olikheter som finns. Ni som känner mig får gärna skriva en kommentar om ni tycker att det nedanstående stämmer med mig eller inte :)

Vattumannen

Den typiska Vattumannen har en viljestyrka och intensitet som få kan mäta sig med. En envis och egensinnig läggning är kännetecknande, liksom förmåga att leva och handla lite utanför det traditionella mönstret. Denna individualist har behov av att få gå sin egen väg, varför "goda råd" inte brukar vara speciellt välkomna. En dragning till det okända och spännande i tillvaron hör till bilden. Vattumannen kan vara impulsiv och oberäknelig och gör ofta helomvändningar på stående fot.

POSITIVA EGENSKAPER
Human, intellektuell, lojal, originell, självständig, uppfinningsrik, vänlig, ärlig.

NEGATIVA EGENSKAPER
Enveten, inåtvänd, känslokall, lösgjord, oförutsägbar

GILLAR
Drömma och planera för framtiden, goda vänner, ha kul, slåss för sin sak, tänka på det förflutna.

OGILLAR
Brutna löften, det vardagliga, idealism, imitationer, långvarig ensamhet.

RELATIONER
Det finns nog ingen mer lyckad kombination än den mellan två Vattumän. Attraktionskraften och förståelsen mellan er båda är otroligt stor, och det finns aldrig en tråkig sekund. :)

XOXO

 


Kommentarer
Postat av: sophia

Det är du o jag charlie - En lyckad kombination ;)

2011-02-03 @ 20:09:40
Postat av: din idol

stämmer ju nästan på pricken...kuuuuuusligt!

2011-02-03 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0