Till er som har tröttnat på vanliga bloggar!

Första inlägget i en ny blogg!

Vad ska denna blogg handla om?
Till vilka skriver jag?
Och varför?

Denna blogg ska handla om att jag ska utföra olika projekt under en viss utsatt tid. Det kan vara vad som helst som jag anser vara intressant. Jag kommer att dokumentera och föja upp mina projekt i bloggen. Målet är att det ska ske dagligen...

Jag skriver bland annat till er som har tröttnat på att läsa "vanliga" bloggar. Sådana bloggar som handlar om folks ointressanta liv, vad de ska ha på sig för kläder på festen, hur de ska hinna med ALLT som de har att göra (fast det egentligen inte är speciellt mycket) osv osv...

Jag gör detta som en kul grej, för att se hur lätt/ svårt det är att uppnå bestämda mål!



ENJOY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0