Min käraste ägodel har lämnat mig :(

Så här ser det ut i mitt rum när jag gör mig iordning på morgonen..


Vaknade för sent för att ta tåget in till stan idag, så då får man ta bussen.
Kollektivtrafiken i Sverige är sjuukt mycket bättre än här!


Under den tid som jag har varit här så har min plattång gått sönder, och igår gick min mobil sönder...Min käraste ägodel!!
Känner mig naken, exposed och rädd! (Maria Montezami för er som missat det) Mobilen, hur ska jag klara mig utan dig??? Var tvungen att sätta mig ner och sörja efter det att jag fick beskedet om att den är kaputt...


Har två bilder som jag vill tillägna till två personer idag...

Har lovat världens bästa bilskolelärare Ulf, på Jakobsbergs Trafikskola, en bild på en spårvagn! Varsågod Ulf :)


Och denna bild tillägnar jag självaste Jimmie Karlevall ;)
Bilden är tagen i en food court i Toronto, typ som kungshallarna, fast lite större...


XOXO


Kommentarer
Postat av: Ulf

Tack min sköna.

Vilken underbar form vagnarna har. Jag längtar dig igen.

Hoppas du får minst, en resa med detta underbara fortskaffningsmedel.

Önskar dig en skön sommar i jättelandet i väster.

2010-06-24 @ 14:25:11
Postat av: Sara Persson

Charlotte, vad roligt att se att du lägger in en bild på en spåris åt min far. Och jag håller med dig, han är världens bästa trafikskolelärare! Trevlig sommar!

2010-06-25 @ 09:20:11
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0