Redovisning

Gårdagens arbete var en intressant upplevelse.
Allt gick bra och det var lagom med folk.
vad jag har kommit fram till är att: Kanadensare älskar att prata!!! De pratade med mig tills mina öron blödde typ, haha, men det är ju därför jag är här. För att lyssna på folk som pratar, och prata själv...Igår lyssnade jag mest ;)

Redovisning av dricks: 72 dollar = 560 kr
Mycket nöjd med resultatet!


Igår fanns det tid över till att spela biljard också...



Ikväll ska Daniel ta mig till mitt livs första proffesionella basebollmatch på Rogers Center. Det är en arena som tar ca 60.000 åskådare. Kommer bli grymt :) Go Blue jays!!

Sitter i skrivande stund och tittat på Italien matchen..vad håller Italienarna på med egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0