Just nu

kom jag precis in från en promenad. Olidligt varmt ute!!
Spelar ingen roll om man tar en dusch, man blir svettig lika snabbt igen, utan att ens göra någonting.

Har glömt att berätta att det var ett jordskalv här i Toronto igår, ingenting jag kände av, men många gjorde det. Dock hörde jag en kraftig smäll, lät som åska ungefär. 5,5 på Richterskalan...
På kvällen när jag jobbade i baren blåste det jätte starka vindar och alla pratade om att en tornado skulle komma och dra in över stan...exotiskt land detta ;)


!!!!!KOM IGEN NU DANMARK SLÅ DE JÄKLA JAPSARNA!!!!!





Kommentarer
Postat av: din idol

Det går inget vidare för de lag som vi håller på. Hoppet står till England!

2010-06-24 @ 22:53:43
Postat av: Charlotte

Jag vet :( Det går aldrig bra för våra lag...

2010-06-25 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0