Följ med till Square One!

Nu har jag precis kommit hem från Square One. Har spenderat ca 4½ timma i detta jätte stora köpcentrum. Har lyckats dela ut 8 stycken CV.n och känner mig mycket nöjd med det! Köpt en adapter till kameran nu, så nu ser ni äntligen bilder som jag har tagit :) Tänkte visa er ett lite smakprov på allt som går att se här...

Pink (Säljer Victoria secret produkter)

Fina resväskor inne på Pink

Bilden talar för sig själv

Wal Mart är hur stort som helst, har till och med en McDonalds restaurang inne i affären ;)

En av de bästa affärerna! Här inne finns  alla tänkbara kroppsvårdsprodukter som ex. Bodylotions, Bodysprays,duschcreme, tvålar,doftljus allt i en hel uppsjö av olika dofter! Och riktigt service minded personal! Love love love it! Jag skulle kunna gå här inne i säkert 3 timmar och fortfarande hitta nya saker...

Tjusiga  Banana Republic

Vill ha den vänstra!

Kanderade äpplen

Märklig syn...En djuraffär är typ som ett Zoo i Kanada, hundarna hade det faktiskt rätt bra i sina burar ändå.

Observerande ödla

Och i denna affär kunde man köpa allt möjigt i lösvikt

 

Pasta

Godis såklart

Pulver för att göra dryck/ saft av

Strössel :)

M&M med peanut butter, goooda!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0