Baseball

Ikväll har jag tittat på mitt livs första hela Baseball match :) Sjukt kul!
Kanadensare är verkligen trevliga. Jag och en gravid baseballfru satt och pratade under hela matchen. Laget som jag tittade på hade aldrig vunnit en enda match mot det lag som de mötte ikväll, men nu vann de :) Jag blev utnämnd till en maskot, och måste, enligt dem, komma och titta nästa fredag igen;)


Glada miner på planen efter en homerun :)

Efter matchen  bjöds det på öl och festligheter.
Speaking of and Canada and Sweden...Är han inte ganska lik Mats Sundin??

Shysst stol:)


XOXO


Kommentarer
Postat av: din idol

Hejsan! Det där verkade trevligt med baseballen....vart var den matchen??...såg du den live alltså??

2010-06-18 @ 11:42:25
Postat av: Charlotte

Ja det var jatte trevligt, ja jag sag den pa det stora faltet live ;)

2010-06-18 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0