Lycka

Det finns lycka, och så finns det lycka!

Vissa saker gör en glad, och vissa saker gör en helt euforiskt lycklig!
Oftast behöver dessa euforiska stunder inte grundas i någon världsförändrande nyhet eller innebära en lottovinst.

Nej, dessa upprymda stunder infinner sig när det inträffar något som ligger oss nära och varmt om hjärtat.

Det går inte att gradera lycka. Däremot kan man gradera sin tillfredställelse genom att maximera den upprymdhet man en gång upplevt.

Jag citerar mig själv:

"Lycka är helt enkelt ett tillstånd då man inte är olycklig" 


Kommentarer
Postat av: din idol

Du är lycka!

2010-08-19 @ 08:32:25
Postat av: Perry

Vilken snygg blogg du har fixat, passar en snygging som du!

2010-08-19 @ 12:39:54
Postat av: Lorenzotti - Personlig stil, självförtroende och hårblogg.

Tävla om äkta löshår och hårfärg på min blogg, helt gratis!



Information om tävlingen och hur du deltar finns där!

2010-08-19 @ 13:12:59
URL: http://lorenzotti.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ser jag ut att behöva löshår?!? ;)

2010-08-19 @ 13:22:27
Postat av: Moa

Haha bra svar på tal! Och fint inlägg!

2010-08-26 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0