Cykling

Idag startade jag en ny rutin, att cykla till jobbet :)
När jag ledde ut min cykel i morse för att för cykla iväg tänkte jag "tra la la, vilken härlig dag, vad skönt med en litencykeltur"...ellerhur, det tänket höll i sig i ca en minut...

Grejen är den att jag har upptäckt att jag inte kan cykla lugnt och lagom snabbt.
Nej, jag måste försöka cykla snabbast av alla och pressa mig så fort jag kan upp för alla backar.
Om nån jäkla cyklist kör förbi mig blir jag riktigt arg och tar genast rygg på denna person tills jag är i fatt igen. Jag och min cykel befinner oss inte i cykelledet vid slottskajen på mornarna, nej det är vi mot alla fransmän i Tour de France :)



Dock följer jag (nästan) alla trafikregler och ropar (lagom högt;) efter de cyklister som inte gör det!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Perry

hahaha alltså jag är precis likadan! Man blir fan irriterad när någon ska försöka cykla om en!

2010-08-27 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0