Tisdagens bravader

Skola, skola, skola idag också..
Men det är trevligt, speciellt i dessa vänners sällskap

Som ni ser så kan de vara fokuserade ;)


Men man måste ju skratta lite (kanske mycket) också.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi skrattade om just denna gång..men ämnet vet jag!

Sveriges snyggaste skola! Eller hur!?



Sen var det dags för övningskörning



(Bilen kan ni vinna om ni traskar ner till PrisXtra Norrtull)

Tanken var att jag skulle övningsköra till Jakobsberg och träna på området inför uppkörningen.
Men jag lyckades inte hitta stället (inte den här gången heller. Detta var andra försöket)
Körde halva vägen till Norrtälje (Brottby närmare bestämt) innan jag insåg att jag var på väg åt heeelt fel håll.
Jag skulle ha kört i andra riktningen, och det fanns inget ställe att vända på,haha
Ska göra ett nytt försök att hitta detta gömställe imorgon igen, tredje gången gillt ;)
Jag menar, HUR SVÅRT KAN DET VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0