Krångliga regler!

Blir så trött på Vägverkets nya regler.
Nu måste man tydligen ha gjort en uppkörning INNAN man får boka teoriprovet!
Hur tänker de då??

Är det inte bättre att man är godkänd på teoridelen för att få sätta sig bakom ratten vid en uppkörning??
Otrevlig personal som man är tvingad att prata med på VV också....usch usch usch

Allt detta bara för att Adrian på vägverket i Södertälje ansåg att jag körde "för snabbt" på min förra uppkörning.
Grejen är den att jag inte ens körde för snabbt. Jag körde 50km/h på en 50km/h väg.

"Hur tror du att de andra bilisterna känner när du kommer körandes"
frågade han
"Ja, tror inte att de känner nåt speciellt" svarade jag
"De känner sig rädda, osäkra och skrämda över att du kommer körandes" fick jag till svar

Vilken jäkla skit snack!
Klipp navelsträngen och tyck om ett liv med lite tempo istället!



Ska ta och skaffa mig en sån här bil när jag har körkort och gasa förbi Vägverket i Södertälje!
Håll i hatten Adrian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0