Dröm

Usch, hade en dröm inatt om att jag hade uppkörning.
Allt gick fel!

Bilen startade utav sig själv och började köra iväg.
jag hann inte hitta bromsen så bilen körde rakt in i en parkerad bil.
Väl ute på vågen så fungarade inte bromsen.
Så när Stop-skylten dök upp, så gick det inte att bromsa.
Sen när jag äntligen hade börjat få kontroll på saker och ting
så säger läraren åt mig att svänga "nästa möjliga vänster".
Jag svängde och det är världens brantaste uppförsbacke.
Halvvägs upp i backen ber läraren mig att stanna och säger:
Nu vill jag att du fickparkerar!!!!

Hmmm?

Lite bilder från igår..







Om 5 timmar är det march. AIK- Växjö!
Jag vill verkligen att AIK ska fixa detta och ta sig tillbaka till eliten.
Vore grymt!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0