Äventyr norr om stan!

Jag är aldrig, aldrig norr om stan...
Men idag var jag det, Jakobsberg närmare bestämt.
Och det är verkligen norr,norr om stan!


Pendeltågsstationen ser lite gammeldags ut tycker jag...

Hade en körlektion där ute, och denna trevliga bil körde jag



Min lärare Ulf! Refererade körningen till sport...det är då jag fattar ;)

I trafiken finns det regler, det finns också förare som bryter mot dem medvetet.
Typ som i fotboll, man får inte spela hårt, men vissa gör det, och får gult ev. rött kort!


Perfekt!


Kommentarer
Postat av: perry

2010-04-09 @ 12:02:54
Postat av: perry

cool jamforelse! han ser soft ut

2010-04-09 @ 12:04:47
Postat av: Sara Persson

Vilken trafiklärare. Bra att få en sån jämförelse så man förstår. Känner mig stolt över min härliga pappa!!

Och lycka till med körkortet.

2010-04-14 @ 22:39:01
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0